SZINGLICITY

avagy egyedül és boldog

Krumplistészta

2016. május 26. 09:15 - Tünc*

Ma reggeli ébredésem, közérzetem, fizikális erőnlétem, lelki világom minősége felér még egy négyszer megrágott, megemésztett krumplistészáéval is. Fájdalmaim, nyúzottságom végeláthatatlan méreteket ölt, és amolyan lassított felvétel vagyok. Egy órája ülök a kávém előtt, és csak bámulom, mert alig megy le a torkomon. Süt a nap, de zavar a fény, nyitva az ablak, de nem kapok levegőt... És azt mondják, tegnap beleszerettem a buszsofőrbe. Hát nem emlékszem, de biztos. Egyébiránt azt sem tudom hol vagyok, de tény, hogy ha az ember lánya nem iszik rendesen, akkor két sör elég ahhoz, hogy elveszítse a noteszben hordott eszét...

mansapdia.jpgVéletlenül összefutottam a tükörrel az előbb. Nem ecsetelem a látottakat. Bár én minden nap kénytelen vagyok azt az ábrázatot látni a tükörben, ma felsikítottam, mikor megláttam benne azt az alakot. Ilyen nincs. De mégis van. Mint a "beleszerettem a buszsofőrbe" szitu. Meg szerelem első látásra. Aha. Azt hiszem meglehetősen vicces csaj vagyok én, és most, hogy derengeni kezdenek a tegnapi események, rémlik, hogy sírva nevettem magamon az este. Ez mind szép és jó, csak ne érezném ma egy nagy rakás hulladéknak magam, amit még a föld is ki akar vetni magából...

Egyébként remek volt a randi a tökéletes házasságban élő barátnőmmel. A szinte törzshelyünkké vált, Egerben hírhedt szórakozóhelyre, a Bíborosba ültünk be, és be nem állt a szánk. Igaz, elég régen nem találkoztunk, meglehet, már két hónapja is van, és sok mindent el kellett egymásnak mondani. De természetesen kifaggattam erről a tökéletes házasságról is. Hogy lehet egy kapcsolat ennyire tökéletes. Zökkenőmentes. Érzelmi intelligenciával teli. Mert ez olyan ritka mostanság, hogy az ember már el sem hiszi. Aztán ecsetelte. Én meg irigykedtem. Talán nem reménytelen a párkapcsolat kérdése még Magyarországon a 21. században. Persze egyelőre nem szándékszom ilyen téren keresgélni vagy nézelődni, mindenesetre megnyugtató volt a boldogságtól állandó sugárzó arcát látnom. Konstatáltam, hogy őt legalább biztonságban tudhatom, ha a többieket nem is. Megérte másodjára férjhez mennie...

Én meg megyek, és veszek egy hideg zuhanyt. Ha másra nem is lesz jó, legalább fázok majd. De legalább érzek, mert most a fejfájáson kívül olyan érzéketlen vagyok, mint egy kiszáradt gyökér... Jó reggelt!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szinglicity.blog.hu/api/trackback/id/tr958747902

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása