SZINGLICITY

avagy egyedül és boldog

Szinglicity 2022

2022. január 18. 19:51 - Tünc*

2022-t írunk. Micsoda év! Azt mondják sokan ha tudták volna, nem pezsgőt bontanak 2022 köszöntésére Szilveszter napján, hanem poharat törnek. Hát van benne valami, mindenesetre a tényállás hasonló, mint korábban, a szinglilét csodás mindennapjait élem immár több éve. De boldogan! Covid, karantén és szájmaszk ide vagy oda, az ember egyszer eljut arra a szintre egy idő után, hogy vágyjon a társra, pont olyanra, amilyet ő keres, és most szeretné, de azonnal. Ám én még mindig nem hiszek abban, hogy létezik, ellenben úgy döntöttem, hogy bemutatom a nemrég elkezdett "társkeresésemet", és annak minden elszenvedett, végigkínlódott, őszinte pillanatát...

Már évek óta egyedül szerelem a vízvezetéket, kalapálom be a falba a szöget és festem ki a lakást, na meg a kanapét is én húzogatom oda-vissza, ha épp úgy adódik, azért vannak dolgok, amikre nem jó egy nő. Még mindig bogárfóbiám van az tény, de mikor a hetek óta csöpögő csapod már az agyad minden idegvégződését szétrobbantotta, és csapot kéne cserélni a konyhában, akkor áll meg a tudomány. Az még hagyján, hogy elmegyek a barkácsáruházba, és a szakinak szólok, ilyen csap kéne - mutatom a telefonomon a fotót -, de nyilván az összes, lakásban fellelhető eszköz sem lenne elég, hogy beszereljem. Mert csak egy csavarhúzóm van, meg néhány bökő, de mondjuk élük azoknak se sok. Szóval kéne egy pasi, aki kicseréli a csapomat. (Na jó, nem csak azért.) De honnan szerezzek...? Irány a társkereső! Lássuk, hogyan veszik le a lábukról a nőket 2022-ben a férfiak...

Regisztráltam, ahogy kell, kötelező adatok kitöltve, és egy szép bemutatkozást is írtam, melyben taglaltam a világnézetemet, a dolgokhoz való hozzáállásomat, néhány tulajdonságommal fűszerezve. Remélvén, hogy valaki hasonló gondolkodással él, így majd imponál neki, hogy nincs egyedül e kerek Világon. Aztán pedig klaviatúrát ragad, hogy megismerje a másik felét, vagyis engem. Ezzel csak egy gondom van: nem hiszek benne. Persze, mondod, miért ne lehetne hasonló gondolkodású férfiállat a Földön, aki még külsőre is megállja a kritikus szememben a helyét? Akkor sem hiszek benne. Lehet ez a baj, és azért nem talált még rám? Meglehet. Hiszen korábbi tapasztalataimat olvasva csak úgy sikerült elérni még az álomnak tűnő céljaimat is, hogy igazán hittem abban, amit szeretnék megvalósítani. És persze magamban, hogy meg tudom tenni. Na de mi kell ahhoz, hogy hinni tudjak ebben az egészben...?

love-and-care-my-city-royalty-free-image-1616634469.jpg

Egy hete gazdagítom a boldog szingli párkeresők táborát az x nevezetű társkeresőn. Kaptam néhány levelet, kedvencnek is jelöltek. Nézegetnek is szép számmal. 43 éves vagyok...  mindjárt 44...

Lássuk miből táplálkozhatunk:

"Szia! Mi jót keresel itt? Én egy 27-52 éves hetero férfiakból álló társaság tagjaként keresek Hölgyet, akik szivesen venne részt egy többesben, ahol a Hölgyet többen kényeztetnénk. Persze az általad meghatározott létszámban. Kölcsönös szimpátia esetén érdekelne ilyen találkozó? Lenne kedved szopni kemény faszokat, miközben másik éppen puncikád (és/vagy popsid) kényezteti? Igaz, hogy nem vagyunk függetlenek, de attól még szeretünk ˝kemények˝lenni. Üdv. Robi email: CENZÚRÁZVA" (Nem tudom, letiltottam.)

"Kuldenel a pinadrol egy kepet A segglyukadrol is jo lesssssz" (Nem tudom, letiltottam.)

"szio" (38 éves férfi)

"Szia" (32 éves férfi)

"Szia fiatalabb pasival is ismerkednél esetleg alkalmi vagy összejaros alapon?" (22 éves pasi)

"Szia tudom hogy még fiatal vagyok hozád bocsi hogy irok Csak én nem nézem az éretkort a számokat Szerintem nem a kor számit egy kapcsoladtban Eddig ezen az oldalon te vagy a leg szinpatikusab és legg szebb Én lala vagyokpesten élek jó kedvü káros szenvedélyektöl mentes Sétálni szerető vig játékokat és a zenét kedvelő stác vagyok Köszönőm hogy elolvastad" (23 éves férfi)

"cuki vagy" (37 éves férfi)

 "szia.. komoly tervekkel biztos háttérrel keresem azt akinek tetszem...kifejezetten izmos kékszemű 185cm debreceni 47 éves érdeklődési köröm: a küzdősport régészet gépészet pszichológia horgászlégykötés ének gitár... én nem hagyom senkinek hogy játszadozzon velem ..nézd meg a képem és vagy kellek vagy nem.. most jön egy nagyon fontos mondat: emailt ha adsz küldök képet ..viber CENZÚRÁZVA szeretnél babát? egy nagy ingatlanvagyonnak nincs örököse" (47 éves férfi)

Azt hiszem, hogy örökre egyedül maradok... :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szinglicity.blog.hu/api/trackback/id/tr4816213764

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása