SZINGLICITY

avagy egyedül és boldog

Vegyületek

2016. május 26. 12:51 - Tünc*

Lüktet a fejem, kavarog a gyomrom. És két órán keresztül sóvárogtam egy kávéért. Hogy valaki főzzön már egy kurvaerős feketét, mert elpusztulok! De a szingliélet átka ez. Hogy mikor épp úgy adódik, egy évben kétszer, hogy meg akarsz pusztulni, a kutya nem hoz kávét. És a pókot sem távolítja el a sarokból. Úgyhogy ezekkel is nekem kell megbirkóznom. Istenbizony előbb kifestem a lakást, vagy szerelem meg a vízvezetéket, mint hogy ezeket a nehéz állapotokat kezelni tudjam. Úgy pihegek egész nap, mint egy klimaxos tyúk a melegben, és igyekszem a mozgásomat a minimálisra csökkenteni annak érdekében, hogy ne essen le a fejem a nyakamról...

1325429361_7705-masnapos2-f.jpgKávé, víz, cigi. Felváltva. Talán jobban leszek egy-két óra múlva. De az is lehet, hogy nem. Mindkettő feltételezés ugyanolyan eséllyel indul. És nem elég a testi szenvedés, még a lelki sokk is... Tudod, a bölcsesség, amit mondani szoktak. A három dolog, amit ne nézz meg másnap... A pénztárcámban tegnap sem volt semmi, szóval nagy meglepetések nem érhetnek, maximum, hogy több lesz benne a semminél. Az arcomtól már sokkot kaptam, azóta is kerülöm a tükröket a lakásban. Na de az internet... Bazmeg!

Amikor iszol, olyan vegyületek szabadulnak fel és áradnak szét a testedben, hogy az nem normális. Illetve te nem leszel tőlük normális. Mert tuti, hogy az első, amit megteszel kurva nagy boldogságodban, az az, hogy írsz az exednek. Érted?? Az exednek! És hogy én írtam-e az exemnek? Hát persze, hogy írtam. Hogyne írtam volna. Tipikus eszetlen, ostoba, HP viselkedést produkáltam tegnap este, miért is lennék én más, mint a többi nemnormális nő?! Ültem ma a facebook előtt, és nem mertem megnyitni a chat-et. Csak néztem, és bámultam, és remegtem. És fogtam az amúgy is nehéz fejem. De aztán nagy levegőt véve összeszedtem magam, és beléptem. És elolvastam. Kb. egy hegyet toltak le rólam, mikor látni véltem, hogy nem voltam durva, sőt, finomságom és nőiességem magam számára is meglepő oldalamat fedeztették fel velem. De bármennyire is intelligensen nyilvánultam meg az ex előtt alkoholmámoros boldogságomban, vajon mi a francnak kellett neki írnom?! Mi a szart akartam ezzel előidézni vagy visszahozni? És ha iszunk, az alkohol miért hozza elő belőlünk a nemnormális vegyületeket az írokazexemnek vegyületekkel együtt?!

A konklúzió: soha többet nem iszok. Máskor, ha inni támad kedvem, letiltom az internetet, és pókok közé dobom a telefonomat.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szinglicity.blog.hu/api/trackback/id/tr558748494

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása